Nejnovější články

Mezigenerační propast

Když se řekne stáří, tak mně osobně se nic konkrétního nevybaví a myslím si, že podobně to vnímá i většina ostatních mladých lidí. Možná s...

Oblíbené příspěvky

sobota 20. února 2016

Mikulášský běh

Dne 5.12. 2015 se uskutečnil ve Struhařově Mikulášský běh, začínal v 13:00 a končil kolem 15:00.
Běželi se tři různé kategorie. První byla určena pro nejmenší závodníky, kteří museli oběhnout dvě kolečka okolo fotbalového hřiště. Druhá kategorie byla pro děti od 10 do 14 let, která činila 1,9 km v lese za fotbalovým hřištěm. Třetí byla určena pro dospělé a měřila přes 5 km. My jsme běželi střední kategorii, kde závodili další sportovci.
Ve 13:40 jsme konečně vystartovali. Běželo nás šest z toho dvěma bylo pod deset let. V první polovině trati, která se mi hodně líbila, se na vedoucí příčce držel Vojtěch Zuza, hned druhá byla Eliška Poborská, Alex Pethö (čili já) byl už s větším odstupem na třetím umístění, a na čtvrtém místě byla Markéta bez naděje na medaili. Ve druhé polovině jsme dlouho běželi dolů a potom zase nahoru. V cíli byla nakonec první Eliška Poborská, o šest sekund pozdějí doběhl Vojtěch Zuza, po dalších pěti sekundách jsem doběhl já a o půl minuty později doběhla Markéta.
Po doběhnutí hlavní kategorie, kde zvítězil Jiří Zajíc, bylo vyhlášení a další Mikulášský běh byl za námi.

Žádné komentáře:

Okomentovat